Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике маркетингова діяльність

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я | Ё Э
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 38 из 38
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2023Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.)-
4-Дек-2020Використання сприйняття споживачів у маркетинговій діяльностіТрайно, Вікторія Миколаївна
2025Глобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності ТНК (за матеріалами Mondelēz International, Inc.)Супрунець, Олександр Сергійович
2018Дослідження особливостей споживацької поведінки та маркетингової діяльності підприємств сфери розваг і відпочинкуУстьян, О. Ю.; Ustian, O.
27-Окт-2020Ефективна система управління підприємством сфери бізнесу: удосконалення та оцінкаГороховська, Лариса Володимирівна
2017Ефективність маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі: сучасний поглядПедченко, Н. С.; Яковенко, Т. І.
2017Ефективність маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі: сучасний поглядПедченко, Наталія Сергіївна; Яковенко, Тетяна Іванівна
Июл-2023Інформаційні технології в маркетинговій діяльностіБілоусько, Тетяна Миколаївна
2020Комунікаційна діяльність підприємств фармацевтичної галузіСердюк, Алла Вікторівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Дек-2010Маркетинг на підприємствах споживчої коопераціїКарпенко, Наталія Володимирівна
2010Маркетингова діяльність підприємств споживчої коопераціїКарпенко, Наталія Володимирівна
2020Маркетингова діяльність підприємств сфери послугОлексенко, Вікторія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
2016Маркетингова діяльність підприємств: сучасний змістКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
7-Июн-2020Маркетингова діяльність підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Галібаренко, Валентина Сергіївна
2024Маркетингова діяльність підприємства сфери послуг (на матеріалах ТОВ «Нова Пошта»)Пастернак, Дмитро Олександрович; Трайно, Вікторія Миколаївна
Ноя-2012Методичні аспекти розробки та вибору конкурентної маркетингової стратегії фармацевтичних підприємств УкраїниЯловега, Наталія Іванівна
2017Міжнародна інтеграція і розвиток маркетингового потенціалу промислових підприємствПоліщук, І. І.; Polishchuk, I.
2014Науково-методичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузіПедченко, Наталія Сергіївна; Яковенко, Тетяна Іванівна
Янв-2017Нестандартні підходи до здійснення маркетингової діяльності в роздрібній торгівліПинів, Ольга
2015Особливості визначення організаційно-економічного механізму забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузіПедченко, Наталія Сергіївна; Яковенко, Тетяна Іванівна
2016Підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах сфери послугГармідер, Л. Д.; Garmider, L.
2012Проблемні аспекти організації маркетингової діяльності малих підприємств торговельної галузі УкраїниКраус, Катерина Миколаївна
2025Розвиток готельного і ресторанного бізнесу: виклики часу : тези доповідей наукової конференції здобувачів вищої освіти спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа (м. Полтава, 17 квітня 2025 року)Педченко, Н. С.; Гасій, О. В.; Ткаченко, А. С.; Капліна, Т. В.; Рогова, Н. В.
29-Июн-2021Роль бренду у формуванні та реалізації маркетингової діяльності компанії «APPLE, INC.»Олексенко, Аліна Вікторівна
Мар-2015Роль маркетингу в системі управління підприємствомБондаренко, Вікторія Михайлівна
2014Система маркетингової інформації як умова забезпечення ефективної маркетингової діяльності підприємств рекламної галузіПедченко, Наталія Сергіївна; Яковенко, Тетяна Іванівна
18-Дек-2020Специфіка маркетингової діяльності міжнародних компанійМалько, А. С.; Шкурупій, О. В.
24-Июн-2024Стратегії розвитку підприємства: розробка і реалізація (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К»)Авдієвська, Тетяна Вікторівна
15-Июн-2020Удосконалення маркетингового планування на підприємствіОмельяненко, В. Ю.; Карпенко, Н. В.
15-Июн-2020Управління ефективністю маркетингової діяльностіТімошенко, Є. А.; Карпенко, Н. В.
19-Дек-2019Управління логістичною діяльністю інтернет-магазинуЛукаш, Галина Олегівна; Карпенко, Наталія Володимирівна
1-Фев-2020Управління маркетинговою діяльність підприємства в умовах конкурентного середовищаБойко, Сергій Сергійович; Трайно, Вікторія Миколаївна
19-Ноя-2022«Управління маркетинговою діяльністю бізнес-підприємства: підходи і методи» (за матеріалами ПрАТ «Кондитерська фабрика «Харків’янка»)Гаврилюк, Анастасія Олександрівнa
10-Окт-2020«Управління маркетинговою діяльністю бізнес-підприємства: підходи і методи» (за матеріалами ПрАТ «Кондитерська фабрика «Харків’янка») зі спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування». Полтава. ПУЕТ. 2020. 143 с.Гаврилюк, Анастасія Олександрівна
7-Июн-2020Управління маркетингом на підприємствіЯловега, Наталія Іванівна; Журавель, Юлія Віталіївна
19-Дек-2020Управління маркетингом на підприємствіДовгаль, Д. А.; Іваннікова, М. М.
15-Июн-2020Формування портфелю рекламних послуг на підприємствіМірчук, М. В.; Іваннікова, М. М.
15-Июн-2020Чинники маркетингового забезпечення конкурентоспроможності підприємства в ланцюгу поставокГорбаченко, О. Г.; Карпенко, Н. В.
Отображение результатов 1 до 38 из 38

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь