Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Яловега, Наталія Іванівна

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 51 из 51
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2025Бренд-орієнтоване управління конкурентоспроможністю підприємстваСизоненко, Еліна Сергіївна; Яловега, Наталія Іванівна
29-Янв-2024Вдосконалення процесу просування підприємства з використанням інструментів event-маркетингуЯловега, Наталія Іванівна; Йосипенко, Анна Віталіївна
7-Июн-2020Взаємодія маркетингу та логістики в управлінні процесом продажів на підприємствіЯловега, Наталія Іванівна; Романенко, Марина Олександрівна
Июн-2024Вплив соціальних медіа на розвиток бренду в інтернет-маркетингуЯловега, Наталія Іванівна
8-Июн-2020Дослідження портрету потенційної цільової аудиторіїЯловега, Наталія Іванівна; Яресько, Альона Петрівна
Апр-2016Забезпечення інноваційності в прийнятті управлінських рішеньЯловега, Наталія Іванівна
Мар-2012Забезпечення необхідних психолого-педагогічних умов формування цінностей студентівЯловега, Наталія Іванівна
Июл-2009Застосування мережі інтернет у діяльності підприємствЯловега, Наталія Іванівна
Дек-2007Зв’язки з громадськістю у діяльності підприємств споживчої коопераціїЯловега, Наталія Іванівна
2012Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Яловега, Наталія Іванівна
Янв-2013Критерії якості дистанційної освітиЯловега, Наталія Іванівна
10-Июн-2020Маркетинг територій: сутність та особливостіЯловега, Наталія Іванівна; Коба, Дар'я Олександрівна
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2 : монографія / за науковою редакцією Н. В. Карпенко)Педченко, Наталія Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Івасенко, Олена Анатоліївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2Карпенко, Наталія Володимирівна; Педченко, Наталія Сергіївна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2 : монографія / за науковою редакцією Н. В. Карпенко)Педченко, Наталія Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Івасенко, Олена Анатоліївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
2006Маркетингова тріангуляція підвищення конкурентоспроможності українських ВНЗЯловега, Наталія Іванівна
2008Маркетингові аспекти комунікаційної діяльності вищих навчальних закладівЯловега, Наталія Іванівна
Май-2010Маркетингові аспекти управління конкурентоспроможністю підприємстваЯловега, Наталія Іванівна
2025Маркетингові інтрументи впливу на клієнтів, як система управління продажамиТрайно, Вікторія Миколаївна; Яловега, Наталія Іванівна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
7-Июн-2020Маркетингові особливості роботи контакт-центруЯловега, Наталія Іванівна; Левицька, Юлія Олександрівна
2025Маркетингові стратегії формування позитивного іміджу підприємства на ринку аграрної продукціїБерегова, Анжеліка Василівна; Яловега, Наталія Іванівна
Янв-2008Методика оптимального поєднання комунікаційних інструментів у діяльності підприємств споживчої кооперації УкраїниЯловега, Наталія Іванівна
Ноя-2012Методичні аспекти розробки та вибору конкурентної маркетингової стратегії фармацевтичних підприємств УкраїниЯловега, Наталія Іванівна
Янв-2014Механізми співпраці ВНЗ із роботодавцямиЯловега, Наталія Іванівна
9-Июн-2020Нейромаркетинг: сутність та особливостіЯловега, Наталія Іванівна; Золотар, Руслан Андрійович
Окт-2010Организация службы маркетинга на предприятиях потребительской кооперацииЯловега, Наталія Іванівна
Апр-2011Основні та синтетичні засоби маркетингових комунікацій підприємств споживчої коопераціїЯловега, Наталія Іванівна
9-Июн-2020Основні тренди маркетингу для мілленіалівЯловега, Наталія Іванівна; Балюк, Юлія Вікторівна
Апр-2012Основні форми кобрендингуЯловега, Наталія Іванівна
Апр-2016Особливості дизайну упаковки товарів у сучасних умовахЯловега, Наталія Іванівна
Окт-2013Оцінка ефективності рекламного менеджменту підприємстваЯловега, Наталія Іванівна
Фев-2016Оцінка якості вищої освітиЯловега, Наталія Іванівна; Рижик, Ірина Олександрівна
Дек-2020Планування рекламної підтримки продуктуЯловега, Наталія Іванівна; Верезомський, Дмитро Ростиславович
Дек-2010Позиціонування іміджу підприємств системи споживчої кооперації УкраїниЯловега, Наталія Іванівна
Ноя-2007Принципи застосування основних комунікаційних інструментів у діяльності підприємств споживчої коопераціїЯловега, Наталія Іванівна
Май-2016Принципи функціонування ВНЗ як стейкхолдер-організаціїЯловега, Наталія Іванівна
2019Процес удосконалення сучасних програм навчальних дисциплін закладів вищої освітиЯловега, Наталія Іванівна
2025Розробка стратегії преміального брендуМихальчук, Сніжана Павлівна; Яловега, Наталія Іванівна
Май-2015Створення позитивного образу сучасного вищого навчального закладуЯловега, Наталія Іванівна
Окт-2013Стратегічні засади рекламного менеджменту підприємстваЯловега, Наталія Іванівна
Июн-2016Структура іміджу вищого навчального закладуЯловега, Наталія Іванівна
Июн-2011Теоретичні засади формування маркетингових стратегій розвитку підприємств системи споживчої коопераціїЯловега, Наталія Іванівна
Фев-2015Удосконалення змістовної складової виробничої практики студентів-маркетологівЯловега, Наталія Іванівна
3-Фев-2020Управління комунікаційною діяльністю підприємстваЛевицька, Юлія Олександрівна; Яловега, Наталія Іванівна
Мар-2011Управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств споживчої коопераціїЯловега, Наталія Іванівна
3-Фев-2020Управління маркетинговою діяльністю підприємства сфери послугЖуравель, Юлія Віталіївна; Яловега, Наталія Іванівна
7-Июн-2020Управління маркетингом на підприємствіЯловега, Наталія Іванівна; Журавель, Юлія Віталіївна
24-Авг-2018Управління маркетингом на торговельному підприємствіКарпенко, Наталія Володимирівна; Яловега, Наталія Іванівна
3-Фев-2020Управління процесом продажів на підприємствіРоманенко, Марина Олександрівна; Яловега, Наталія Іванівна
29-Янв-2024Формування бренд-стратегії підприємстваЯловега, Наталія Іванівна; Ситник, Артем Сергійович
Май-2008Формування системи маркетингових комунікацій на підприємствах споживчої коопераціїЯловега, Наталія Іванівна
Отображение результатов 1 до 51 из 51

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь