Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Трайно, Вікторія Миколаївна

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 50 из 50
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
Фев-2016Використання методів активізації пізнавальної діяльності студентів під час аудиторних та позааудиторних занятьТрайно, Вікторія Миколаївна
4-Дек-2020Використання сприйняття споживачів у маркетинговій діяльностіТрайно, Вікторія Миколаївна
Фев-2015Виробнича практика як засіб закріплення отриманих знаньТрайно, Вікторія Миколаївна
11-Май-2021Діти як цільова аудиторія підприємстваТрайно, Вікторія Миколаївна
2025Дослідження поведінки сучасного споживача (на матеріалах ТОВ «Престиж-Авто»)Сердюк, Наталія Андріївна; Трайно, Вікторія Миколаївна
Май-2015Засоби комунікацій на підприємствах ресторанного господарстваТрайно, Вікторія Миколаївна
5-Сен-2022Змішане навчання у закладах вищої освіти в умовах COVID-19Трайно, Вікторія Миколаївна
6-Фев-2024Інтернет-послуги як ефективний інструмент розвитку сучасних підприємствЗолотар, Руслан Андрійович; Трайно, Вікторія Миколаївна
2005Конс'юмеризм та поведінка споживачівТрайно, Вікторія Миколаївна
16-Янв-2023Маркетинг в галузях та сферах економіки УкраїниКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Білоусько, Тетяна Миколаївна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2 : монографія / за науковою редакцією Н. В. Карпенко)Педченко, Наталія Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Івасенко, Олена Анатоліївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2Карпенко, Наталія Володимирівна; Педченко, Наталія Сергіївна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2 : монографія / за науковою редакцією Н. В. Карпенко)Педченко, Наталія Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Івасенко, Олена Анатоліївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
7-Июн-2020Маркетингова діяльність підприємства будівельної галузіТрайно, Вікторія Миколаївна; Бойко, Сергій Сергійович
6-Фев-2024Маркетингова діяльність підприємства сфери послугПастернак, Дмитро Олександрович; Трайно, Вікторія Миколаївна
2015Маркетингове управління споживачами послугТрайно, Вікторія Миколаївна; Перебийніс, Василь Іванович
11-Май-2021Маркетингові аспекти оцінки якості освітніх послугТрайно, Вікторія Миколаївна
4-Июн-2023Маркетингові інструменти в індустрії гостинностіТрайно, Вікторія Миколаївна
2025Маркетингові інтрументи впливу на клієнтів, як система управління продажамиТрайно, Вікторія Миколаївна; Яловега, Наталія Іванівна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
12-Сен-2020Маркетингові комунікації у сфері туризмуТрайно, Вікторія Миколаївна; Левченко, Олена Станіславівна
12-Сен-2020Міжкультурні комунікації в інноваційному суспільствіТрайно, Вікторія Миколаївна; Уразка, Ольга Володимирівна
2011Мотивація в системі маркетингового управління споживачамиТрайно, Вікторія Миколаївна; Перебийніс, Василь Іванович
2011Мотивація в системі маркетингового управління споживачамиТрайно, Вікторія Миколаївна; Перебийніс, Василь Іванович
30-Авг-2022Нові тенденції в поведінці споживачівТрайно, Вікторія Миколаївна; Любченко, Юлія Віталіївна
12-Сен-2020Онлайн маркетинг b2bТрайно, Вікторія Миколаївна; Твердохліб, Микола Олександрович
7-Июн-2020Організація маркетингових досліджень на підприємствіТрайно, Вікторія Миколаївна; Макаренко, Андрій Сергійович
1-Фев-2020Організація маркетингових досліджень на підприємствіМакаренко, Андрій Сергійович; Трайно, Вікторія Миколаївна
30-Авг-2022Особливості поведінки онлайн споживачівТрайно, Вікторія Миколаївна; Литвишко, Марина Василівна
2002Особливості поведінки споживачів УкраїниТрайно, Вікторія Миколаївна
12-Июн-2023Особливості поведінки цифрового споживачаТрайно, Вікторія Миколаївна; Федоряк, Анастасія Вікторівна
10-Июн-2020Особливості поведінки цільових споживачів товарів і послугТрайно, Вікторія Миколаївна; Калініна, Анастасія Ігорівна
10-Июн-2020Перспективи розвитку міжнародного маркетингу в УкраїніТрайно, Вікторія Миколаївна; Уразка, Ольга Володимирівна
30-Авг-2022Поведінка споживачів і маркетингТрайно, Вікторія Миколаївна; Личковаха, Віктор Сергійович
27-Июн-2021Послуга як складова товаруТрайно, Вікторія Миколаївна
15-Авг-2020Пути повышения эффективности и конкурентоспособности предприятийТрайно, Вікторія Миколаївна; Уразка, Ольга Володимирівна
24-Авг-2016Розвиток маркетингового управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарстваТрайно, Вікторія Миколаївна
2013Розвиток маркетингового управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарстваТрайно, Вікторія Миколаївна
2025Розробка стратегії управління клієнтським досвідомОльховський, Олександр Віталійович; Трайно, Вікторія Миколаївна
11-Авг-2020Роль сервісних послуг у діяльності торговельних підприємствТрайно, Вікторія Миколаївна
11-Авг-2020Сенсорний маркетинг у діяльності торговельних підприємствТрайно, Вікторія Миколаївна
Окт-2011Система маркетингового управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарстваТрайно, Вікторія Миколаївна
Окт-2010Специфіка послуг об’єктів ресторанного господарстваТрайно, Вікторія Миколаївна
2014Споживач як об’єкт маркетингового управління підприємствами: моделі поведінкиТрайно, Вікторія Миколаївна; Перебийніс, Василь Іванович
20-Июн-2019Теоретичні аспекти конкурентоспроможності. Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу, факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ПУЕТ. – Полтава : ПУЕТ, 2018. - С. 26-29Трайно, Вікторія Миколаївна; Рубан, Альона Владиславівна
1-Фев-2020Управління маркетинговою діяльність підприємства в умовах конкурентного середовищаБойко, Сергій Сергійович; Трайно, Вікторія Миколаївна
7-Июн-2020Управління товарною політикою торговельного підприємстваТрайно, Вікторія Миколаївна; Дамаскіна, Лоліта Олександрівна
Мар-2011Формування маркетингових стратегій управління споживачами послуг ресторанного господарстваТрайно, Вікторія Миколаївна
2011Формування матриці привабливості клієнтів закладів ресторанного господарстваТрайно, Вікторія Миколаївна
Фев-2017Формування мотивації до дистанційного навчання у вищих навчальних закладахТрайно, Вікторія Миколаївна
Апр-2016Формування стратегій підприємств готельно-ресторанного господарстваТрайно, Вікторія Миколаївна
Отображение результатов 1 до 50 из 50

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь