Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Іваннікова, Марина Миколаївна

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 80 из 80
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2021Artificial intelligense in marketing: the trand that has comeІваннікова, Марина Миколаївна; Ivannikova, Maryna; Karpenko, N. V.
2007BSC як метод формування конкурентних переваг фірмиІваннікова, Марина Миколаївна
23-Ноя-2023CRM-система як цифрове рішення для управління клієнтамиЖелізняк, Владислав Вікторович; Іваннікова, Марина Миколаївна
2025Cучасні тренди в SMM, які формують стратегії брендів та бізнесу в 2024 роціБаранова, Анастасія Андріївна; Іваннікова, Марина Миколаївна
7-Июн-2020Effect of branding on the consumer’s buying behaviorІваннікова, Марина Миколаївна; Сакей, Джнр Франк Нана
Дек-2023Entrepreneurial forms of interaction between market participantsКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
7-Июн-2020The effect of customer satisfaction on customer retentionІваннікова, Марина Миколаївна; Фофі, Атта Конаду
2024The role of HR marketing in building a company's brandКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Іванніков, Роман Вячеславович
2009Актуальні питання використання збалансованої системи показників в стратегічному управлінні підприємствомІваннікова, Марина Миколаївна
2008Алгоритм формування конкурентних переваг підприємстваІваннікова, Марина Миколаївна
2025В2В маркетинг під час військової агресії рф: особливості українського ринкуТерещенко, Євгеній Олександрович; Іваннікова, Марина Миколаївна
Апр-2023Використання ChatGPT для написання контент-плану у соціальних мережахІваннікова, Марина Миколаївна; Клименко, Вікторія
23-Ноя-2023Використання цифрових технологій в освітньому процесіКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Іванніков, Роман Вячеславович
31-Янв-2020Вплив задоволеності споживачів банківських послуг на споживчі запитиФофі, Атта Конаду; Іваннікова, Марина Миколаївна
31-Янв-2020Вплив задоволеності споживачів банківських послуг на споживчі запитиФофі, Атта Конаду; Іваннікова, Марина Миколаївна
Апр-2023Вплив порушень журналістської етики на імідж підприємстваІваннікова, Марина Миколаївна; Кравченко, Олександра
22-Июн-2016Децентралізація сільських громад: європейський досвід та перспективи для УкраїниІванов, Сергій Володимирович; Ляшенко, Вячеслав Іванович; Іваннікова, Марина Миколаївна
Янв-2013Дистанційна освіта та її якістьКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
22-Май-2008Дослідження конкурентних позицій ринку легкої промисловості полтавського регіонуІваннікова, Марина Миколаївна
23-Ноя-2023Дослідження принципів етики у нейромаркетингових технологіяхЛатиш, Вікторія Сергіївна; Іваннікова, Марина Миколаївна
24-Фев-2017Економічні наслідки децентралізації для сільських громад УкраїниІванов, СергІй Володимирович; Ляшенко, Вячеслав Іванович; Іваннікова, Марина Миколаївна
29-Янв-2024Застосування CRM у підтриманні іміджу компаніїЖелізняк, Владислав Вікторович; Іваннікова, Марина Миколаївна
29-Сен-2010Застосування збалансованої системи показників у стратегічному розвитку підприємстваІваннікова, Марина Миколаївна
9-Май-2024«Зелений маркетинг» як стратегія сталого розвитку підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
28-Фев-2024Зміни українських брендів в умовах військової агресії рфКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
15-Май-2008Інструментарій управління конкурентними перевагами підприємстваІваннікова, Марина Миколаївна
21-Мар-2024Інтегровані моделі цифрового маркетингу для побудови впізнаваності брендуКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Іванніков, Роман Вячеславович
Апр-2016Кластерізація підприємств легкої промисловості як інструмент стійкої конкурентної позиціїКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
24-Май-2007Конкурентні переваги в секторі малого та середнього бізнесуІваннікова, Марина Миколаївна
21-Фев-2008Легка промисловість України в контексті розвитку державної економікиІваннікова, Марина Миколаївна
2008Легка промисловість України: заходи посилення конкурентних переваг галузіІваннікова, Марина Миколаївна
16-Янв-2023Маркетинг в галузях та сферах економіки УкраїниКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Білоусько, Тетяна Миколаївна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
21-Апр-2016Маркетинг у формуванні компетенцій споживачів закладів швидкого харчуванняІваннікова, Марина Миколаївна; Цвітченко, М. М.
30-Мар-2016Маркетинг у формуванні конкурентних переваг підприємстваІваннікова, Марина Миколаївна
26-Фев-2016Маркетинг у формуванні конкурентних переваг підприємстваІваннікова, Марина Миколаївна
11-Сен-2018Маркетингова діяльність підприємств: сучасний змістКарпенко, Наталія Володимирівна; Макарова, Маріанна Володимирівна; Педченко, Наталія Сергіївна; Іваннікова, Марина Миколаївна
2016Маркетингова діяльність підприємств: сучасний змістКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2 : монографія / за науковою редакцією Н. В. Карпенко)Педченко, Наталія Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Івасенко, Олена Анатоліївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2Карпенко, Наталія Володимирівна; Педченко, Наталія Сергіївна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2 : монографія / за науковою редакцією Н. В. Карпенко)Педченко, Наталія Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Івасенко, Олена Анатоліївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
2021Маркетингова освіта: як не втратити її актуальність під час пандемії COVID-19Карпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
22-Окт-2021Маркетингова освіта: як не втратити її актуальність під час пандемії COVID-19Карпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
29-Сен-2011Маркетингова парадигма інноваційних конкурентних переваг підприємстваІваннікова, Марина Миколаївна; Карпенко, Наталія Володимирівна
29-Янв-2024Маркетингове забезпечення процесів розробки та продажу дизайнів інтер’єрІвченко, Володимир Сергійович; Іваннікова, Марина Миколаївна
28-Июн-2023Маркетингове планування діяльності підприємствКлочко, Вікторія Анатоліївна; Іваннікова, Марина Миколаївна
2014Маркетингове управління лояльністю споживачівІваннікова, Марина Миколаївна
Ноя-2017Маркетинговий інструментарій конкурентоспроможності підприємстваІваннікова, Марина Миколаївна; Уманець, Олена Володимирівна
28-Июн-2023Маркетинговий інструментарій формування програми лояльності споживачів кондитерських закладівЖижила, Марися Андріївна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Дек-2022Маркетинговий інструментарій формування профілю банку в соціальних мережахІваннікова, Марина Миколаївна; Остапенко, Владислав Анатолійович
2025Маркетингові дослідження процесів підсвідомого прийняття рішень споживачамиДмитренко, Назар Костянтинович; Іваннікова, Марина Миколаївна
24-Фев-2017Методи ефективного позиціонування товарів підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
31-Янв-2020Оцінка ефекту брендингу на поведінку споживачів музичної індустрії ГаниСакей, Джнр Франк Нана; Іваннікова, Марина Миколаївна
Апр-2023Побудова «мелодії бренду» за допомогою нейромаркетингових технологійІваннікова, Марина Миколаївна; Волянська, Анастасія
6-Ноя-2023Порівняльний аналіз перекладацьких рішень у сфері маркетингу (на матеріалах книги Філіпа Котлера "Маркетинг 4:0: від традиційного до цифрового")Іваннікова, Марина Миколаївна
22-Янв-2021Порівняльний аналіз перекладацьких рішень у сфері маркетингу (на матеріалі книги Філіпа Котлера «Маркетинг 4.0: від традиційного до цифрового»)Іваннікова, Марина Миколаївна
2015Регіональна модернізація туристичної галузі в контексті загальної економічної модернізації країниКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Апр-2023Ринкові перспективи послуг з дизайну інтер’єру в Україні та за кордономІваннікова, Марина Миколаївна; Івченко, Володимир
28-Июн-2023Розробка маркетингового плану підприємства в цифровому середовищіЖебровська, Яна Павлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
20-Ноя-2008Роль держави у формуванні конкурентних позицій виробничого підприємства на ринку легкої промисловості УкраїниІваннікова, Марина Миколаївна
Фев-2017Сегментація ринку споживачів освітніх послугКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
26-Фев-2009Слабкі сторони галузі легкої промисловості України та шляхи їх зміцненняІваннікова, Марина Миколаївна
Апр-2016Соціально-відповідальний маркетингІваннікова, Марина Миколаївна; Керімова, Джаміля
Ноя-2018Створення, впровадження та розвиток інституту омбудсмена в закладах вищої освіти країн східного партерстваПахомова, Інна Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Перегуда, Юлія Володимирівна
21-Апр-2016Стратегія диференційованого маркетингу SamsungІваннікова, Марина Миколаївна; Щербакова, І. О.
Ноя-2017Структура комплексу маркетингу сучасного підприємстваІваннікова, Марина Миколаївна; Голуб, Софія Аанатоліївна
Ноя-2021Сучасні інструменти цифрового маркетингуІваннікова, Марина Миколаївна; Полєва, Яна Вікторівна
23-Ноя-2023Тенденції ринку цифрових послуг та особливості їх застосування в маркетингуІваннікова, Марина Миколаївна; Міщенко, Володимир Артурович
Апр-2023Тестування дизайну web-сайту з використанням техніки eye-trackingІваннікова, Марина Миколаївна; Багно, Вячеслав
22-Июн-2021Технології цифрового маркетингу для малих та середніх підприємствКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
2025Управління діяльністю підприємства в соціальних мережахБаранова, Анастасія Андріївна; Іваннікова, Марина Миколаївна
2014Управління інноваційною складовою економічної безпекиПрокопенко, Ольга Володимирівна; Школа, Вікторія Юріївна; Щербаченко, Вікторія; Божкова, Вікторія Вікторівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Перерва, Петро Григорович; Карпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Тєлєтов, Олександр сергійович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Лилик, Ірина Вікторівна
28-Июн-2023Управління продажами в мережевій торгівліСпащук, Богдана Василівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Дек-2022Управління продажами в мережевій торгівліІваннікова, Марина Миколаївна; Спащук, Богдана Василівна
2008Формування конкурентних переваг підприємства легкої промисловості на основі SWOT-аналізуІваннікова, Марина Миколаївна
15-Май-2007Формування конкурентних переваг підприємства на міжнародних ринкахІваннікова, Марина Миколаївна
2025Цифрові технології в управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваКоваль, Марина Сергіївна; Іваннікова, Марина Миколаївна
28-Июн-2023Цифрові технології у формуванні маркетингових стратегій бізнесуПолєва, Яна Вікторівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Дек-2021Цифрові технології у формуванні маркетингових стратегій бізнесуІваннікова, Марина Миколаївна; Полєва, Яна Вікторівна
2025Штучний інтелект у просування послугЩербак, Микита Русланович; Іваннікова, Марина Миколаївна
Апр-2023Як колір автомобіля впливає на вибір споживачаІваннікова, Марина Миколаївна; Климаш, Олександр
Отображение результатов 1 до 80 из 80

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь