Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Карпенко, Наталія Володимирівна

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 95 из 95
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
Дек-2023Entrepreneurial forms of interaction between market participantsКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Апр-2023SWOT-аналіз: теорія, міфи, реальність (мережа магазинів Сільпо)Карпенко, Наталія Володимирівна; Сіренко, Діана; Сіренко, Каріна
2024The role of HR marketing in building a company's brandКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Іванніков, Роман Вячеславович
19-Дек-2019Бренд-орієнтоване управління конкурентоспроможністю підприємстваДобряк, Роман Олександрович; Карпенко, Наталія Володимирівна
23-Ноя-2023Використання цифрових технологій в освітньому процесіКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Іванніков, Роман Вячеславович
Апр-2023Вимоги до здобувача вищої освіти в ПУЕТ для навчання за програмами Еразмус+Карпенко, Наталія Володимирівна; Іванніков, Роман Вячеславович
Ноя-1997Господарські зв’язки заготівельно-переробних підприємств з виробниками сільськогосподарської продукції в умовах ринкових відносин (на матеріалах заготівельно-переробних підприємств споживчої кооперації України)Карпенко, Наталія Володимирівна
Янв-2013Дистанційна освіта та її якістьКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Дек-2022Дослідження поведінки споживачів у закладах сфери швидкого харчуванняКарпенко, Наталія Володимирівна; Шарло, Владислав Володимирович
28-Июн-2023Дослідження поведінки споживачів у закладах сфери швидкого харчуванняШарло, Владислав Володимирович; Карпенко, Наталія Володимирівна
Апр-2023Дотримання норм академічної доброчесності студентамиКарпенко, Наталія Володимирівна; Ульхова, Анна
23-Ноя-2023Застосування інтернет-технологій у сфері розваг і відпочинкуОлійник, Станіслав Ігорович; Карпенко, Наталія Володимирівна
9-Май-2024«Зелений маркетинг» як стратегія сталого розвитку підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
28-Фев-2024Зміни українських брендів в умовах військової агресії рфКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Июл-2016Інструментарій маркетингу у вищій освітіКарпенко, Наталія Володимирівна
21-Мар-2024Інтегровані моделі цифрового маркетингу для побудови впізнаваності брендуКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Іванніков, Роман Вячеславович
Апр-2023Інтернет-маркетинг: становлення та особливості застосування в малому бізнесіКарпенко, Наталія Володимирівна; Торяник, Валерія
Апр-2016Кластерізація підприємств легкої промисловості як інструмент стійкої конкурентної позиціїКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
2012Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Яловега, Наталія Іванівна
7-Июн-2020Комплекс маркетингу в сучасних умовахКарпенко, Наталія Володимирівна; Мизін, Лідія Олександрівна
Апр-2023Концепція маркетингових досліджень і маркетингового аналізуКарпенко, Наталія Володимирівна; Павлюк, Володимир
Май-2021Кооперативна ідентичність як бренд Укркоопспілки у міжнародному кооперативному альянсіКарпенко, Наталія Володимирівна; Іванніков, Роман Вячеславович
17-Май-2021Кооперативна ідентичність як бренд Укркоопспілки у міжнародному кооперативному альянсіКарпенко, Наталія Володимирівна; Іванніков, Роман Вячеславович
16-Янв-2023Маркетинг в галузях та сферах економіки УкраїниКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Білоусько, Тетяна Миколаївна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
28-Июн-2023Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування брендуАлік, Анастасія Вікторівна; Карпенко, Наталія Володимирівна
Дек-2021Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування брендуКарпенко, Наталія Володимирівна; Алік, Анастасія Вікторівна
Дек-2010Маркетинг на підприємствах споживчої коопераціїКарпенко, Наталія Володимирівна
9-Июн-2020Маркетинг особистості: сутність та особливостіКарпенко, Наталія Володимирівна; Ульхова, Анна Анатоліївна
2013Маркетинг потребительской кооперацииКарпенко, Наталія Володимирівна
25-Апр-2024Маркетинг у бізнесіТодоров, Михайло; Карпенко, Наталія Володимирівна
7-Июн-2020Маркетинг у сфері інтернет-послугКарпенко, Наталія Володимирівна; Лукаш, Галина Олегівна
25-Апр-2024Маркетингова аналітика: сучасний вимірТоряник, Валерія; Карпенко, Наталія Володимирівна
2010Маркетингова діяльність підприємств споживчої коопераціїКарпенко, Наталія Володимирівна
2025Маркетингова діяльність підприємств сфери послугПутіленко, Дмитро Андрійович; Карпенко, Наталія Володимирівна
11-Сен-2018Маркетингова діяльність підприємств: сучасний змістКарпенко, Наталія Володимирівна; Макарова, Маріанна Володимирівна; Педченко, Наталія Сергіївна; Іваннікова, Марина Миколаївна
2016Маркетингова діяльність підприємств: сучасний змістКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2 : монографія / за науковою редакцією Н. В. Карпенко)Педченко, Наталія Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Івасенко, Олена Анатоліївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2Карпенко, Наталія Володимирівна; Педченко, Наталія Сергіївна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2 : монографія / за науковою редакцією Н. В. Карпенко)Педченко, Наталія Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Івасенко, Олена Анатоліївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
7-Июн-2020Маркетингова діяльність підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Галібаренко, Валентина Сергіївна
2021Маркетингова освіта: як не втратити її актуальність під час пандемії COVID-19Карпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
22-Окт-2021Маркетингова освіта: як не втратити її актуальність під час пандемії COVID-19Карпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
29-Сен-2011Маркетингова парадигма інноваційних конкурентних переваг підприємстваІваннікова, Марина Миколаївна; Карпенко, Наталія Володимирівна
29-Янв-2024Маркетингове забезпечення взаємодії суб’єктів фінансового ринкуПилипенко, Роман Сергійович; Карпенко, Наталія Володимирівна
23-Ноя-2023Маркетингове стратегічне планування ринкової діяльності підприємстваЦап, Павло Павлович; Карпенко, Наталія Володимирівна
29-Янв-2024Маркетингове стратегічне планування діяльності закладів харчуванняЦап, Павло Павлович; Карпенко, Наталія Володимирівна
2025Маркетингове стратегічне планування діяльності підприємства аграрного бізнесуГозян, Вікторія Віталіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна
19-Дек-2019Маркетингове стратегічне планування на підприємствіГалібаренко, Валентина Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна
2023Маркетингове стратегічне планування ринкової діяльності підприємстваЦап, Павло Павлович; Карпенко, Наталія Володимирівна
2025Маркетинговий аналіз застосування сучасних стратегій у цифровому середовищіКондратенко, Ростислав Олександрович; Карпенко, Наталія Володимирівна
Дек-2021Маркетинговий інструментарій конкурентоспроможності кав'ярніКарпенко, Наталія Володимирівна; Бедюх, Юлія Олександрівна
2025Маркетингові аспекти у сфері послугПутіленко, Дмитро Андрійович; Карпенко, Наталія Володимирівна
7-Июн-2020Маркетингові дослідження будівельного підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Бутенко, Владислав Юрійович
2025Маркетингові підходи у вирішенні соціальних проблем суспільстваНіщенко, Аліна Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна
2012Маркетингові стратегії ринкової активності підприємствКарпенко, Наталія Володимирівна
12-Май-2023Маркетингові стратегії споживчих кооперативів у сучасному світі: інноваційні практикиКарпенко, Наталія Володимирівна; Любимов, Олександр
28-Июн-2023Маркетиновий інструментарій конкурентоспроможності кав'ярніБедюх, Юлія Олександрівна; Карпенко, Наталія Володимирівна
24-Фев-2017Методи ефективного позиціонування товарів підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
2012Методологічні засади цільової ринкової орієнтації підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна
28-Июн-2023Організація маркетингу в діяльності закладів вищої освітиДмуховська, Оксана Миколаївна; Карпенко, Наталія Володимирівна
Апр-2023Особливості збирання первинної інформації в мережі інтернетКарпенко, Наталія Володимирівна; Білокінь, Поліна
7-Июн-2020Особливості формування бренду підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Добряк, Роман Олександрович
2025Порівняльний аналіз інструментів класичного та соціально-етичного маркетингуСкляр, Владислав Олександрович; Карпенко, Наталія Володимирівна
Фев-2015Процес взаємодії ВНЗ та підприємств-баз практичної підготовки майбутніх маркетологівКарпенко, Наталія Володимирівна
10-Июн-2020Процес становлення та розвитку маркетингу в УкраїніКарпенко, Наталія Володимирівна; Гармаш, Дар'я Олегівна
2015Регіональна модернізація туристичної галузі в контексті загальної економічної модернізації країниКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Фев-2017Сегментація ринку споживачів освітніх послугКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Апр-2017Специфіка формування бренду торговельного підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
2025Стратегічне планування діяльності підприємства на ринку телекомунікаційних послугВасиленко, Антон Юрійович; Карпенко, Наталія Володимирівна
19-Дек-2019Стратегічне управління брендінгом на підприємствіМизін, Лідія Олександрівна; Карпенко, Наталія Володимирівна
2025Стратегічні підходи до управління ринком телекомунікаційних послуг УкраїниВасиленко, Антон Юрійович; Карпенко, Наталія Володимирівна
8-Июн-2020Сутність та особливості зеленого маркетингуКарпенко, Наталія Володимирівна; Мартинович, Сергій Володимирович
Ноя-2018Сучасні компетентності майбутніх маркетологів за вимогами роботодавцівКарпенко, Наталія Володимирівна
2025Сучасні стратегії в цифровому середовищіКондратенко, Ростислав Олександрович; Карпенко, Наталія Володимирівна
6-Ноя-2023Сучасні тенденції маркетингового управління рекламною агенцієюКарпенко, Наталія Володимирівна; Муравйов, Дмитро Ігорович
28-Июн-2023Сучасні тенденції маркетингового управління рекламною агенцієюМуравйов, Дмитро Ігорович; Карпенко, Наталія Володимирівна
Апр-2023Сучасні тенденції розвитку інтернет-маркетингуКарпенко, Наталія Володимирівна; Бабюр, Ірем
22-Июн-2021Технології цифрового маркетингу для малих та середніх підприємствКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
2025Традиційні методи стратегічного аналізу у нетрадиційному маркетингу: PEST-аналіз у маркетингу територій на прикладі м. КременчукГарець, Злата Віталіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна
Июл-2005Удосконалення підготовки магістрів з маркетингу відповідно до міжнародних стандартівКарпенко, Наталія Володимирівна
2014Управління інноваційною складовою економічної безпекиПрокопенко, Ольга Володимирівна; Школа, Вікторія Юріївна; Щербаченко, Вікторія; Божкова, Вікторія Вікторівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Перерва, Петро Григорович; Карпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Тєлєтов, Олександр сергійович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Лилик, Ірина Вікторівна
19-Дек-2019Управління логістичною діяльністю інтернет-магазинуЛукаш, Галина Олегівна; Карпенко, Наталія Володимирівна
29-Янв-2024Управління маркетинговими дослідженнями в системі забезпечення ефективності діяльності підприємстваБалюк, Яна Андріївна; Карпенко, Наталія Володимирівна
19-Дек-2019Управління маркетинговими дослідженнями в системі забезпечення ефективності діяльності підприємстваБутенко, Владислав Юрійович; Карпенко, Наталія Володимирівна
2025Управління маркетинговою діяльність підприємства в умовах конкурентного середовищаЗмієнко, Єгор Андрійович; Карпенко, Наталія Володимирівна
2008Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесуКарпенко, Наталія Володимирівна
24-Авг-2018Управління маркетингом на торговельному підприємствіКарпенко, Наталія Володимирівна; Яловега, Наталія Іванівна
28-Июн-2023Управління маркетингом торговельної мережіПономаренко, Валерія Романівна; Карпенко, Наталія Володимирівна
Дек-2022Управління маркетингом у сфері розваг та відпочинкуКарпенко, Наталія Володимирівна; Олійник, Станіслав Ігорович
28-Июн-2023Управління маркетингом у сфері розваг та відпочинкуОлійник, Станіслав Ігорович; Карпенко, Наталія Володимирівна
28-Июн-2023Управління процесом маркетингового консалтингу в сучасних умовахЛебідь, Юлія Володимирівна; Карпенко, Наталія Володимирівна
23-Ноя-2023Формування екологічної свідомості споживачів в умовах цифровізації суспільстваУльхова, Анна Анатоліївна; Карпенко, Наталія Володимирівна
25-Апр-2023Франчайзингова модель розвитку бізнесуКарпенко, Наталія Володимирівна; Андрющенко, Олеся
Апр-2023Як зробити контент цікавимКарпенко, Наталія Володимирівна; Сідаш, Анна
Апр-2023Як моя родина тримає гуманітарний фронт з 24 лютого 2022 рокуКарпенко, Наталія Володимирівна; Яхно, Катерина
Отображение результатов 1 до 95 из 95

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь